Theron Catering toteuttaa MRKTNG DAY 2019 tapahtumaan uudenlaisen vastuullisen tapahtumacatering ratkaisun

Theron Groupin cateringyksikkö on valittu vuoden tärkeimmän markkinointialan tapahtuman MRKTNG Day:n cateringkumppaniksi. Tapahtuman teema tänä vuonna on ”Do good with marketing” ja tapahtuma haluaa näyttää esimerkkiä muille tapahtumille myös vastuullisen cateringin saralla.

Marketing Finlandin toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki kertoo, että vastuullisemman cateringin on kokonaisuus, joka vaatii asiantuntemusta sekä johtamista. ” Vastuulliseen ja turvalliseen cateringiin liittyy niin paljon elementtejä, että tarvitsimme kumppanin, jolla on jo kokemusta hävikkiruoan minimoinnista. Myös muut elintarvike- sekä siihen liittyvien laitteiden alalla toimivat jäsenyrityksemme ovat lähteneet innolla mukaan uudenlaisen tapahtumakonseptin rakentamiseen.

Theron Groupin kaupallinen johtaja Katri Kärkkäinen kertoo, että tarkoitus on luoda konsepti, jota voidaan soveltaa myös muihin tapahtumiin. ”Olemme jo aikaisemmin kehittäneet erilaisia malleja hävikkiruoan vähentämiseksi ja tehneet tämän saralla yhteistyöstä mm. Pelastusarmeijan kanssa. Tässä tapahtumassa haluamme mennä vielä astetta pidemmälle ja pääsemme nyt yhdessä Marketing Finlandin kanssa rakentamaan kestävää, kiinnostavaa ja vastuullista cateringia. Tavoitteenamme on päästä ruokahävikissä nollatasolle. Toivomme tämän näyttävän esimerkkiä myös muille tapahtumajärjestäjille.”

Theron Group on kotimainen perheyritys, joka suosii omassa toiminnassaan kotimaisia sekä luonnonläheisiä luonnonläheinen ratkaisuja ja haluaa olla hyvän ruoan suurlähettiläs. Theron Groupin neljä kulmakiveä ovat juhlat, catering, bistrokonsepti ravintoloineen sekä nälkäiset ja laatutietoiset lounastajat. Lue lisää www.therongroup.fi

MRKTNG DAY ent. Mainontapäivä on Suomen suurin markkinoinnin tapahtuma, joka tuo yhteen noin 600 päättäjää. Tapahtumaa järjestää Marketing Finland ja se on järjestetty vuodesta 1972 lähtien. Tapahtuma on kaksipäiväinen ja se tuo Suomeen maailman johtavia markkinoinnin päättäjiä, vaikuttajia ja ajatusjohtajia.

 

Kuva: Asta Karell